Optymalizacja strony www

Sprawdź czy zrobiłeś wszystko, aby Twoja strona była maksymalnie widoczna w wyszukiwarkach.

  • Czy na witrynie znajduje się odpowiednia ilość słów kluczowych? Zbadamy to. Doradzimy, jak dobrać tekst strony tak, aby zająć wysokie miejsce w wyszukiwarkach, a w oczach klienta stać się atrakcyjnym.
  • Czy nawigacja Twojej strony jest korzystna dla pozycji w wyszukiwarkach? Sprawdzimy, czy znajduje się na niej odpowiednia ilość wewnętrznych linków – prowadzących ze strony głównej na podstrony – oraz linków między podstronami.
  • Czy na Twojej stronie znajdują się błędy techniczne? Sprawdzimy, czy nie został na niej umieszczony tekst ozdobny w formacie graficznym, lub aplikacji FLASH. Po co masz stosować rozwiązania, które poza efekciarstwem nic Tobie nie przynoszą?

Audyt optymalizacji

Strona internetowa to jedna z najważniejszych (czasami najważniejsza) inwestycji w Twojej firmie. To od niej, w dużej mierze, zależy jakie zyski osiągniesz. Nie warto oszczędzać na witrynie. Pewnie to wiesz, i zapłaciłeś za nią dużo pieniędzy.

  • Sprawdź czy firma, której zapłaciłeś swoje ciężko zarobione pieniądze dobrze zoptymalizowała Twoją stronę. Źle wykonana usługa może zaszkodzić twojemu miejscu w wynikach wyszukiwania, a to może z kolei zaszkodzić twojej kieszeni. Zbadamy to.

Audyt pozycjonowania

Dobrze wiesz, jak istotne jest pozycjonowanie. To najważniejsze narzędzie marketingowe w Internecie. Zleciłeś je firmie pozycjonerskiej – płacisz jej duże pieniądze.

  • Sprawdź czy Twoja witryna jest pozycjonowana skutecznie. Czy firma stosuje bezpieczne techniki? Czy postępuje wobec Ciebie etycznie? Czy grozi Ci niebezpieczeństwo, że przez nieodpowiednie praktyki Twoja strona spadnie w rankingu wyszukiwarek, lub – co gorsza – zostanie usunięta z indeksu? Nasz niezależny audyt da Ci odpowiedź.

Analiza konkurencji

Pozycjonowanie – aby było naprawdę skuteczne – nie może obyć się bez badania konkurencji. To kluczowy element. Trzeba go dokonywać przed procesem pozycjonowania, jak i w jego trakcie.

  • Sprawdź z nami rynek i konkurencje. Dzięki temu, pozycjonowanie będzie skuteczniejsze, a Ty oszczędzisz czas i pieniądze. Idealnie dobierzemy dla Ciebie frazy i słowa kluczowe.